När man inte tror att det kan bli värre.

En fet tjej som är trött på att alltid skämmas och undvika saker just på grund av övervikten. Övervikten har skapat tillräckligt med dålig självkänsla och självhat i mitt liv, nu är det slut med det. Jag vet att det är mitt egna fel, jag har själv satt mig i denna situation. Men att ta sig ur den är det svåraste utmaning jag någonsin prövat. Gång på gång har jag misslyckats och fallit tillbaka i samma svarta hål. Att känna sig äcklig och motbjudande dag ut och dag in tär på vilken människa som helst. Och jag är inte mer än människa, en fet människa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mygoal.blogg.se

Övervikten har skapat tillräckligt med dålig självkänsla och självhat i mitt liv, nu är det slut med det.

RSS 2.0